Un prim cuvânt…


Primul meu blog în care îmi voi propune să îmi aștern gândurile și părerile cu privire la tot ceea ce mă înconjoară.

Acum două săptămâni am început un studiu cu niște oameni pe care unii îi numesc sectanți, doar pentru că practică un mod diferit de viata față de restul lumii.

În căutarea unor răspunsuri cu privire la viață, încerc să înțeleg și să accept cât pot, relațiile cu ceilalți și să îmi exprim punctele de vedere cu privire la această realitate.

Într-un fel mă deranjează pasivitatea celor din jurul meu și felul în care oamenii înțeleg să privească lucrurile. Acea ignoranță a oamenilor, predispusi în a accepta lucrurile mult prea ușor, fără a cauta răspunsuri și fără a încerca să își pună anumite întrebări cu privire la modul în care aceștia își trăiesc viața… Dar despre asta și alte lucruri interesante voi povesti mai incolo.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

