Cititor de ocazie…


De multe ori primesc prin poștă diferite oferte de la Editura Reader’s Digest, prin care sunt invitat să achiziționez diferite cărți cu scopul de a participa la un așa zis concurs, prin care aș avea șansa să câștig sume fabuloase de ordinul zecilor de mii de euro…

Bun… prima ofertă pe care am și luat-o în serios a fost prin septembrie – octombrie anul trecut, când am și comandat (prin esemes) cartea 1001 DE REMEDII CASNICE pentru care am plătit 100 lei și ceva plus poșta.

După aia să te ții la câte alte oferte am mai primit prin poștă de la respectiva editură, toate aceste oferte asigurându-mă că o să caștig taman nisam marele premiu cât ai bate din palme… bine înțeles că toate aceste oferte au ajuns direct în pubela camerei mele🙂 că doar nu fac bani noaptea cu ciocanul! Asta până în luna martie, când am mai primit încă o ofertă cu mai multe produse, o carte atrăgându-mi însă atenția – SOLUȚII PRACTICE PENTRU PROBLEMELE DE ZI CU ZI pe care am și comandat-o si pe care am plătit-o prin aprilie… în fine, am primit cartea… (aici laud design-ul și calitatea cărtii, ce sunt excepționale), însă prețul e oribil de gigant… o să vedeți mai încolo…

Ideea e că editura asta are cărți de un real interes pentru foarte mulți oameni de diferite vârste, fiind editate într-un format excepțional atât ca stil cât și ca design, repet, sunt niște cărți de nota 10!!!

Problema sau problemele care apar, sunt așa zisa corectitudine a așa zisului și mult lăudatului concurs, cu care aceștia te ademenesc prin toate metodele și mijloacele disponibile – îmi inchipui că oamenii ăștia dispun de sume uriașe numai pentru editarea scrisorilor și a pliantelor, cu care încearcă să te atragă, doar, doar o să comanzi ceva cu gândul că, poate vei câștiga marele premiu de zeci de mii de Euro… (păi dacă tot aruncă cu bani mulți în editarea acestor oferte, nu pot și ei să pună dracului pe plicurile de răspuns și plata unui timbru gata plătit, ca să nu mai fii nevoit să stai la coada de la poștă ca să îți faci nervi pentru un drac de timbru???) metoda asta a lor fiind tot-odată și o armă esențială pe care ei mizează în atragerea „clienților

Mai este și problema prețului destul de piperat pe care această editură îl practică la mai toate produsele sale… unde mai pui și faptul că dacă comanzi a doua sau a treia oară, etc… descoperi cu stupoare că editura respectivă NU editează doar cărți, ci editează și obiecte mai nou!!! (și aici enumăr doar câteva: râșnițe, cântare electronice, prosoape, etc…) așa că orice produs avea uimitorul preț de 119 lei la care iți mai adaugau și taxe poștale – încă alți 20 lei (sau mai bine zis 19 lei), că deh, nik nu-i pe gratis!!!

PARTEA PRO:

– Posibilitatea de a plăti produsul comandat în 3 rate (asta în cazul în care comanzi prin ofertele trimise, că dacă comanzi de pe internet, adio plată în rate!!!)

– Calitatea excepțională a cărților editate

– Conținutul bogat în informații utile oricui

PARTEA NEGATIVĂ:

– Suspecți în corectitudinea așa zisului concurs

– Frecvența cu care iți trimit diferite oferte (la fel ca și țiganii ăia cu covorul care se țin scai după tine)

– Prețul oribil de enrom cu care aceștia iși promovează și vând produsele raportat la salariu minim/mediu pe economie!

– De la un timp în ultimele oferte nu mai poți comanda prin esemes, deci iar drum până la poștă unde cu toții știm că găsim nervi până trimitem o drăcie de plic…

  1. merita sa fie bagati la inchisoare!.. PE VIATA

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: