Tinerii se întreabă…


Poate că nu e momentul potrivit să mă apuc de scris, însă o voi face totuși cu gândul la tinerii din ziua de astăzi și problemele cu care ei se confruntă. Spun se confruntă, deoarece și eu sunt un tânăr călător prin această viață ce caută răspunsuri la problemele de zi cu zi. Iată că am avut norocul, datorită personalității mele „open minded” să am câteva cărți ce aparțin unei grupări religioase ce este înțeleasă greșit „Martorii lui Iehova” (Trebuie să precizez că sunt Ortodox, însă accept și respect ceilalți oameni ce sunt adepții unor culte religioase diferite!)
Spuneam așadar că dețin niște cărți, în special cărțile Tinerii se întreabă – răspunsuri practice (2 volume) ce oferă niște informații de o însemnătate esențială pentru orice tânăr care caută răspunsuri la problemele tinereții lui…
Nu că aș promova un cult religios, însă trebuie să aduc respectul în fața unor oameni care au o conduită morală ireproșabilă în fața celorlalți, și pot spune că datorită felului meu ca persoană, nu cred că aș putea să fiu atât de curat la nivel moral cum sunt acești oameni.

Cele două volume intitulate Tinerii se întreabă – răspunsuri practice conțin răspunsuri la orice fel de probleme pe care tinerii le au în ascensiunea lor către evoluția umană; cărțile respective tratează problemele tinerilor legate de viața de familie, relațiile cu cei din jur, activitățile cât și comportamentul tinerilor în societate dar tot-odată oferă și răspunsuri pentru acei tineri dezorientați și prin intermediul căreia iși pot schimba nivelul comportamentului.

Eu ca tânăr îmi pun enorm de multe întrebări cu privire la viața și la tot ceea ce mă înconjoară, pentru-că e dreptul meu de a cunoaște mai bine lumea în care eu m-am născut și în care trăiesc, pentru a mă adapta continuu schimbărilor ce survin în viața mea, și tocmai de aceea o instruire cât mai ințeleaptă mă va ajuta să înțeleg mai bine modul în care funcționează această lume

Vrem nu vrem, trebuie să înțelegem că viața aceasta, creată de Dumnezeu, este un dar de care noi trebuie sa ne bucurăm zi de zi și să încercăm în așa fel să renunțăm la obiceiurile care ne aduc suferință enormă cum ar fi: războaiele, ura, trufia, minciuna, și toate lucrurile negative care ne afectează în mod profund pe noi ca oameni.

Iar asta nu o spun eu, o persoană perfectă, ci o spun în calitate de persoană imperfectă care încearcă să înțeleagă mecanismul dintre bine și rău, dintre pozitiv și negativ.

La urma urmei sunt un tânăr dintre mulți alți tineri… adică o mică piesă într-o mașinărie enormă numită Viață.

  1. Sunt extrem de preocupat de o cunoaştere a tinereţii sub toate aspectele şi de o trăire simplă şi bună a ei. Blogul dumneavoastră îmi pare a fi un anumit fel de coordonată pentru tinereţea mea. Mulţumesc!

  2. Mi-a placut mult descrierea pe care ai facut-o cartii. Tocami imi spuneam si eu parerea despre acest manual pentru tineri pe blog. Pe mine m-a ajutat enorm. Sper ca si pe tine. Mult succes!

    • laura
    • 20 Februarie 2011

    mulțimesc mult pentru această descriere. eu aveam acasă această carte dar nu m-a mai atras să o citesc. dar am să o citesc ca să mă poată ajuta și pe mine.

    • Cornel
    • 18 Septembrie 2011

    foarte buna carte! mersi!

    • andreea
    • 2 Decembrie 2011

    superbaaaa carte:X:x!!!!

    • sofian
    • 5 August 2012

    Sunt shi eu de acord cu voi,..prieteni (y)

  1. 29 Iulie 2010

Lasă un răspuns

