Speranțe deșarte…


16 Iulie, este o zi specială pentru mine… este ziua când am primit în dar cel mai prețios cadou – viața, și tot-odată dreptul de a alege prin educația primită cât și prin educația proprie să devin o persoană înțeleaptă care să cunoască cât mai multe lucruri mai mult sau mai puțin bune.

Zilele de naștere sunt niște zile ce ne aduc aminte că ne apropiem cu pași grăbiți spre destinația finală…
Totuși, multe suflete visează să realizeze cât mai multe lucruri într-un sistem materialist crezând că vor trăi la infinit – însă la un moment dat realizăm că nimic nu e mai prețios decât cei din jurul nostu și ca atare, aceștia ar trebui plasati ca și prioritate în viețile noastre, chiar și pe cei pe care i-am pierdut la un moment dat

Sunt oameni care în plan material au realizări colosale, pe când în plan spiritual aceștia nu sunt capabili să înțeleagă că există o conexiune (dincolo de ințelesul nostru) în absolut tot ce ne înconjoară, conexiune fără de care noi nu am fi existat

Oriucm, ar trebui să fiu mai fericit sau mai trist… că am mai îmbătrânit cu încă un an?
Hmmm… Depinde, încerc sa meditez la ceea ce am mai realizat intr-un an și la ce idioțenii am mai pus în practică, însă adevărul este că orice aș face, simt că această lume nu este parcă facută pentru mine, parcă totul mi se pare diferit, nu știu, poate nu înțeleg ori nu am ajuns la un nivel care să îmi permită să înțeleg mai bine anumite lucruri…

Cert rămâne un singur lucru… Tot înainte -> (până cândva!)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

