A mai trecut un an…


Şi uite ce repede s-a mai dus încă un an, trăit mai mult sau mai puţin din plin. Este Decembrie, luna în care meditez la ce lucruri bune sau rele am realizat în decursul unui an, este luna când încerc să îmi închei socotelile pe anul acesta şi trăgând linie îmi dau seama că a fost un an la fel ca toţi ceilalţi ani, obişnuit, cu excepţia că am mai îmbătrânit câte umpic, îndreptându-mă cu paşi repezi spre o destinaţie necunoscută în această viaţă.

Tot în această lună de Decembrie, binecunoscuta artistă Paula Seling, ne-a adus un cadou de sărbători prin lansarea unui album de colinde, menit să ne mai lumineze sărbătorile de iarnă încă umpic. Albumul de colinde se axează însă foarte mult pe latura folclorică, nemaifiind un album de colinde aşa cum ne-am obişnuit cu toţii ca până acum. Tocmai de aceea, în opinia mea, acest album de colinde este destinat mai mult doar unei anumite clase de oameni cu iubire şi drag faţă de muzica folclorică, doar două dintre colinde de pe acest album neavând acea amprentă folclorică: „Râurel de ploaie” şi „Se zguduie cerul”, fiind şi printre favoritele mele. Nefiind atras de acest gen muzical, nu pot spune mai multe sau să fac un review detaliat sau mai lung al acestui album, de fapt, dacă îţi place, atunci trebuie doar să asculţi muzica fără să încerci să analizezi stilul muzical. Iar cei iubitori de folclor vor găsi în acest album nişte colinde maramureşene interpretate în stilul inconfundabil al Paulei Seling.

Cei doritori, pot comanda albumul de colinde de pe pagina oficială a artistei.

Şi, că tot sunt sărbătorile de iarnă aproape de noi, iată şi un colind frumos de-al Paulei…:

 

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

