Ferestre şapte sparte aiurea…


Am citit mai demult timp (în era defunctului Windows 9x), într-o revistă IT, cum o persoană s-a enervat și-a trebuit să reinstaleze din nou sistemul de operare Windows 9x (95 sau 98 parcă la vremea respectivă…) din cauză, că îi dădea o eroare la un joculeț din Windows, mai exact, eroarea apărea la Solitaire (celebrul joculeț care le-a mâncat la vremea lui, femeilor, ore importante din viața lor de la servici…), îi lipsea cică un fișier dll și nu putea astfel să se joace, astfel că personajul respectiv, plin de nervii de rigoare, a trebuit la vremea respectivă să își reinstaleze sistemul de operare din nou.

Eh, păi cam așa am pățit-o și eu acum două zile în urmă, chiar în momentul, când am vrut să instalez noul Internet Explorer 9 ca să văd și eu ce mare schimbare aducea această nouă versiune abia lansată, când… stupoare, mă pomenesc că nu îl pot instala din cauză că sistemul meu era unul pre-release și nu unul final… adică Windows 7 Ultimate al meu, pe 64 de biți avea build-ul cu numărul 7600, pe când varianta finală are build-ul cu numărul 7601.

Acum, ideea e că eu am imaginea DVD originală cu varianta cea normală cu numărul 7601 pe care o și instalasem, însă doar că eu fiind mare pirat (deh… sunt un mare susținător al pirateriei din cauze lesne de înțeles – financiare…), m-am apucat să activez Windows 7 la vremea respectivă folosind „HAL7600„, un activator care se presupunea (teoretic), că trebuia să îmi activeze sistemul de operare încât acesta să fie genuine, lucru pe care l-a și făcut, doar că pentru activare, respectivul activator a folosit niște parametrii/script-uri de la o versiune pre-release de Windows 7, transformându-mi astfel varianta finală a Windows-ului cu numărul 7601 (RTM) într-o variantă inferioară, adică pre-release, având numărul 7600 (RC). Și, uite așa, din cauza unui amărât de browser, a trebuit să mă apuc de reinstalat Windows și să îl activez din nou, folosind de data asta activatorul de la „Daz”, după care, am instalat și mult așteptat-ul Internet Explorer 9, care din păcate nu m-a uimit așa tare cum au făcut-o Chrome ori Opera la vremea lor.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

