Yahoo…


Iată că aproape s-a dus și vara anului 2011 cu tot cu concediu, iar toamna bate la ușă cât de curând, iar eu navighez pe internet cu diferite treburi… În sfârșit, ultima versiune de Yahoo Messenger (11.0.0.2014) îmi merge fără probleme în sistemul meu cu Ferestre 7 instalat… Și asta deoarece prima versiune de Yahoo Messenger 11(.0.0.2009) îmi scotea peri albi din cap și asta din cauza unei erori la trimiterea cât și la primirea mesajelor, neputând să le văd, astfel că orice aș fi făcut nu reușeam să văd ce scriu, iar cei care îmi scriau, la fel, nu vedeam ce îmi scriu, plus că nu reușeam să vizualizez nici măcar conversațiile stocate online, fiind nevoit astfel să utilizez vechea versiune de YM 10

Totuși, ca și îmbunătățiri, la versiunea 11 a lui YM se pot observa la interfață, posibilitatea salvării conversațiilor pe server-ul celor de la Yahoo (dacă ai totuși o versiune mai veche sub 11, atunci conversațiile trebuiesc importate online, odată cu instalarea noii versiuni), cât și alte noi funcționalități pe care nu am timp acum ca să le enumăr.

Partea proastă la orice versiune de Yahoo Messenger este publicitatea aceea enervantă de jos, însă pe viitor sper că va dispărea cu totul, însă și pentru asta există hack de cojocul ei.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

