Marea revoluție… din 2012…


Stau eu și mă gândesc cum naiba, noi ca și nație, ne apucă cheful de făcut revoluții tocmai în toiul iernii??? La fel a fost și în anul 1989 când tot iarna ne-a venit cheful de făcut revoluție și când l-am și hăcuit pe Ceașcă. La 22 ani de la ultima revoluție, acum, în celebrul an 2012 tot iarna, în urmă cu vre-o 12 zile, câțiva Români s-au trezit din nou să iasă în stradă ca să facă revoluție, cică să-i dea p-ăștia de acum jos ca să vină ăilalți din opoziție la putere. Păi și, dacă vin ăilalți la putere, ce și-or închipui unii, că gata cu greutățile?

Am fost ieri (23 Ianuarie) cu ceva treabă pe la Vodafone, tocmai pe strada Republicii, aproape de Piața Sfatului și am avut și eu ocazia să văd acei oameni care protestau de zor în Piața Sfatului… după priviri aș putea să zic că nu erau mai mult de 150 de oameni la număr. Bun, am intrat în respectivul magazin, mi-am rezolvat socotelile și am ieșit afară, apucând să văd de data asta acea mână de oameni, strigând cât mai tare „Jos Băsescu”. Jandarmii erau și ei împrăștiați strategic pe la colțuri, pe toată strada Republici în grupuri de câte 2-3, în misiunea lor crucială de a supraveghea la buna desfășurare a mini-revoluției…

Stau și mă întreb ce fel de revoluție o mai fi și asta, unde câteva sute de oameni strigă tot timpul aceleași lucruri până la miezul nopții când se apucă jandarmii să-i fugărească acasă… și mai și îngheață ambele tabere – protestatarii pe de-o parte cât și jandarmii de cealaltă parte, pe-o așa vreme, în timp ce niște figuri, așa ziși specialiști stau frumos prin vre-un studio de televiziune doar ca să își dea cu părerea despre respectivele evenimente. Nu zic că sunt împotriva revoluției sau a unei schimbări majore, căci și eu, ca și Român, sunt total nemulțumit de așa specimene ce conduc țara asta la comandă către distrugere, sunt nemulțumit de așa salarii de kkt și multe alte nemulțumiri, însă dacă toată joaca asta de-a revoluția s-ar petrece primăvara, vara sau toamna adică mai pe căldură și dacă s-ar aduna vre-o 50-100 de mii de oameni din 22 de milioane, atunci poate că lucrurile vor sta și ele altfel și atunci poate că și cei care ne conduc s-ar simți umpic „cu musca pe căciulă”, ar mai drege, ar mai face ceva, s-ar vedea că se mișcă ceva, sau măcar s-ar face că fac ceva, însă așa, cu 1000 sau 5000 de oameni nu faci mare brânză. Să vedem și ce fel de persoane participă la aceste manifestări: Tineri fără un loc de muncă și implicit fără un viitor pe termen scurt, deci persoane fără vre-un venit, pensionari cât și persoane cu venit destul de mic. Tinerii inteligenți pleacă prin alte țări unde își fac un renume și devin niște persoane importante ce își pun amprenta cu adevărat în țara adoptivă, ăia mai puțini inteligenți pleacă pe vapor ori la cules de fructe sau la alte munci prin Europa. Restul mai puțin ambițioși sau mai patrioți din fire, rămân în țară unde încearcă să facă ceva în țara asta. Ăilalți omuleți de bani gata își trăiesc viața fără să muncească prea mult sau deloc sperând să nu dea ghinionul peste ei.

Noi Românii, ca și nație ne-am învățat să stăm doar în casă și să privim nepăsători la ceea ce se petrece în jurul nostru. Resursele naturale ale acestei țări ne-au cam fost vândute de cei veniți la guvernare după ’89, fabrici/uzine distruse prin așa zise „privatizări”, economia distrusă și ea prin împrumuturi enorme la diverse instituții financiare oculte, sănătatea la pământ, educația la fel… iar noi în tot acest timp am stat cu mâinile la dos și am privit cum toate astea s-au cam dus pe dâmbovița pe ritm de manele.

Așa că în concluzie, indiferent de ce partid o să iasă în viitor la guvernare, lucrurile vor merge din ce în ce mai rău. Să nu uităm că și parlamentarii, de orice culoare politică ar fi, nu sunt decât niște marionete în mâinile altor personaje din „spatele cortinei”, care conduc defapt destinele unei țări, parlamentarii fiind doar un fel de carne de tun trimisă la înaintare în fața poporului.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

