Prea multă carne…


Buy Humans meat.

Nici nu ştiu cum să încep acest subiect, însă ca şi persoană, eu unul nu prea consum carne aproape mai deloc. De ce? Din trei motive: Primul motiv ar fi sacrificiul animalelor pentru ca noi să avem ce mânca, în al doilea rând, conţinutul de grăsime pe care orice tip de carne îl are şi în al treilea rând energia negativă, adică starea de frică pe care animalul respectiv a trăit-o în timpul sacrificării, energie negativă care rămâne în rămăşiţele respectivului animal sacrificat. Spre exemplu, eu când încerc să mănânc un anumit tip de carne în forme diferite – sarmale, mici, pate de carne, şuncă, parizer (deşi parizelul nu mai e demult timp ceea ce era odată), uneori mi se face greaţă de la respectiva carne şi îmi vine în minte modul în care a fost chinuit acel animal şi automat am o stare de repulsie faţă de acel aliment. Este o senzaţie pe care puţini oameni o au, însă dacă aş trece peste senzaţia respectivă şi aş încerca să mănânc carnea respectivă voit sau forţat de împrejurări, mai mult ca sigur mi se va face rău.

Noi la oraş cât de cât suntem ceva mai evoluaţi, însă când mă gândesc la acele tradiţii de la ţară cu sacrificatul porcului de Crăciun sau tăierea mieilor în apropierea Paştelui, stau şi mă gândesc la aceste obiceiuri ca parte a unor sărbători păgâne în care omorâm pentru satisfacţia noastră culinară fără să ne gândim o clipă la suferinţa acelor animale şi fără să încercăm să găsim metode alternative care să înlocuiască carnea, cu carne artificială, fără a mai fi nevoie de aceste sacrificii inutile. Mă îngrozeşte când ămi aduc aminte de copilăria pe care am trăit-o mai mult sau mai puţin la ţară şi când îi vedeam pe bunicii sau pe părinţi tăind omorând diferite animale din gospodărie, cât şi disperarea cu care bietele animale se chinuiau în ultimele momente din viaţa lor. Astfel de evenimente îşi lasă adânc amprenta negativă a acelor momente pe care unii le consideră normale. Să mai îmi amintesc şi de carnea animalului mort pe care majoritatea oamenilor preferă să o consume sub diverse forme delicatese: şorici, cârnaţi, caltaboşi, jumări, toate alături de grăsimea specifică… Numai mirosul acestor gustări mie îmi produc o greaţă de nedescris. Mă gândesc că poate o rasă de extratereştrii va sosii cândva în viitor şi ne vor vedea ca pe nişte animale, ajungând la rândul nostru hrană pentru respectiva specie extraterestră.

Şi eu consum la rândul meu carne, mai ales carne de pui sub formă de sandwich-uri sau/ori şuncă de porc, însă parcă de la o vreme nici aceasta nu mai este pe gustul meu, astfel că mai bine consum produse vegetale, de exemplu pateu vegetal, chiar dacă şi ăla conţine o grămadă de chimicale în el, însă la modul serios, mă simt mult mai bine decât dacă aş consuma carne. Nu ştiu de ce trăiesc într-o astfel de lume în care ne mâncăm între noi, că asta o fi parte a codului nostru genetic nu mă îndoiesc, dar cred că trăim totuşi într-o lume mult prea crudă în care noi ca şi fiinţe umane suntem supuşi unei umilinţe divine cu un scop anume. Totuşi, dacă în această stare materială, majoritatea oamenilor adoră să consume carne, atunci ca şi stare spirituală aceast consum implică o scădere vibraţională destul de importantă, mai ales pentru acei oameni obişnuiţi să sacrifice/omoare animale din diverse motive (sărbători, servici, etc…). Mai rău grav este că până şi în acele aşa zise scripturi, oamenii erau îndemnaţi să sacrifice animale ca jertfă pentru Dumnezeu/zei.

Am citit undeva cum că ar exista fiinţe umane destul de evoluate spiritual ce se pot hrăni cu energie solară, da, sunt şi asemenea oameni ce nu au nevoie de hrană materială şi ştiu că majoritatea celor ce citesc asta nu vor înţelege prea bine ce zic, deşi, va sosi o vreme, conform unei profeţii, când şi animalele vor evolua, devenind pe jumătate fiinţe umane, la rândul nostru, noi, oamenii urmând să evoluăm spre stări spirituale şi vibraţionale mult mai ridicate. În curând…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

