Velvet Aeroplane…


Iată că pe 5 octombrie, chiar fix în ziua lansării noului album Sonne al binecunoscutului artist de origine germană SCHILLER (aka Christopher Von Deylen), mă pomenesc cu albumul digital de la o persoană importantă (Thanks Chris!). Bun, zic eu în sinea mea, e prima oară când mă pomenesc cu un album al unui artist chiar în ziua lansării, așa că dezarhivez albumul, îl adaug în Winamp și mă pun pe ascultat. Deja melodiile Solaris și Sonne îmi sunt cunoscute, căci am avut ocazia să văd clipurile celor două melodii înainte de lansarea albumului (trebuie să adaug că la melodia Sonne există două clipuri oficiale, unul standard și încă o variantă Schill-Out și care mie personal îmi place mai mult) și continui să ascult până dau de o melodie aparte… Velvet Aeroplane interpretată în colaborare cu artista Kate Havnevik. Până aici…

După ce am ascultat melodia asta, am trecut la următoarea, însă în mintea mea se imprimase deja acel sound magnific al melodiei Velvet Aeroplane și vroiam să o ascult din nou, așa că, click înapoi pe Velvet Aeroplane, o dată, de două ori, am început să ascult această melodie iar și iar la nesfârșit. Linia melodică plus vocea artistei Kate Havnevik ce interpretează te fac dependent și parcă nu mai vrei să se termine deloc. De fapt, ăsta e și scopul, deoarece melodia durează în jur de șapte minute și ceva, așa că să tot asculți și să nu te mai saturi, ca mai apoi să o iei iarăși de la capăt.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

