Toamnă-n București…


Este cel mai nou clip al artistei mele favorite Paula Seling și de cum am văzut videoclipul mi-am zis „da, asta merită un articol pe blogul meu”, mai ales că melodia asta o ascult de multe ori, fiind printre preferatele mele. DA, deci melodia cât și videoclipul se îmbină într-o armonie perfectă, alături de vocea inconfundabilei Paula. Melodia Toamnă-n București se află pe cel mai recent album al artistei intitulat „Culeg vise” , albumul fiind lansat atât în Limba Română cât și în Limba Engleză sub denumirea de „Believe”. Mai multe detalii despre aceste albume puteți obține accesând discografia artistei.

Videeoclipul a fost filmat în Parcul Herăstrău din București, unde avem ocazia să o vedem pe Paula îmbrăcată într-o fustă verde, interpretând melodia într-un stil slow la un pian „împodobit cu frunze”, alături de ea aflându-se simpaticul ei cățel Sami, tot decorul fiind de-o frumusețe cum rar ne este dat să mai vedem printre atâtea tone de asfalt.

Alte comentarii sunt de prisos, așa că vă las să vă delectați cu acest minunat videoclip…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

