Pahare de colecţie…


Iată că cei de la Coca’Cola au lansat de curând o promoţie intitulată „Coca’Cola îţi aduce pahare de sărbătoare”, prin care trebuie să aduni trei capace cu trei cuvinte diferite „CRĂCIUN, FAMILIE, MAGIE”, iar în schimbul acestor trei capace primeşti un pahar de colecţie.

Bun, până aici totul OK… Fiind mare fan al acestei băuturi negre, m-am apucat şi am cumpărat câteva bidoane, am desfăcut capacele, iar într-o săptămână am adunat 2 pahare de colecţie şi care arată super fain.

Acuma, în seara asta, ajung eu frumos acasă de la servici şi stând aşa relaxat pe scaun, mă uit eu mai atent la un pahar şi ce să vezi… are embosat pe el inscripţia cu Coca’Cola, plus un brad de crăciun desenat pe el cu câţiva fulgi de zăpadă.
Mă uit mai bine la pahar şi de la distanţă lângă acel brad îţi par a fi doi oameni, o femeie şi un bărbat de-o parte şi de alta a respectivului brad de crăciun… mă uit şi mai atent aşa din curiozitate şi acel bărbat nu prea seamănă a fiinţă umană, ci aduce mai mult cu o fiinţă reptiliană sau ceva în genul… mă uit şi la femeie şi pare a fi OK, e om normal, ca orice femeie… mă uit din nou, mai atent la acel aşa zis bărbat şi, realizez că acela nu e o fiinţă umană (bărbat), deşi de la depărtare îţi par a fi un bărbat şi o femeie!!! Iau şi al doilea pahar, că poate oi avea eu probleme sau poate îmi scapă mie ceva şi observ că desenul e la fel.

Stau acuma şi mă întreb, oare ce încearcă să ne ascundă cei de la Coca’Cola, sau ce fel de mesaj se încearcă a ni se transmite într-un mod subliminal?

*Din păcate aparatul meu foto e dat prin vecini, iar telefonul mobil nu face cine ştie ce fel de poze strălucite, aşa că va trebui să vă mulţumiţi cu o poză de pe telefonul mobil, un E52…

Fiinţă reptiliană desenată pe pahar!

    • anonim
    • 30 Noiembrie 2012

    Pot sa intreb cate modele de pahare sunt? Am si eu unul ca acesta dar vreau sa stiu daca sunt mai multe pahare sau doar unul singur.

    • anonim
    • 1 Decembrie 2012

    multumesc pentru raspuns. numai am nevoie de alt pahar atunci.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

