Dormi liniștit, STS-ul te urmărește…


De la un timp mă uimește prezența celor de la Serviciului de Telecomunicații Speciale pe blogul meu sau mai bine zis, la anumite intervale de timp, cineva sau careva din STS îmi spionează/urmărește pagina de blog, conform statisticilor afișate de către StatCounter. Nu știu dacă o fi având legătură cu alegerile prezidențiale de acest an, însă este destul de dubios. Nu prea cred eu să am fani prin STS care să îmi urmărească pagina cu mult drag, însă conform celor de la StatCounterun serviciu de monitorizare a vizualizărilor pe website, în cazul de față, blogul meu personal, se pare că cei de la STS mi-au accesat pagina în 14 octombrie dimineața și în 9 noiembrie după masa.

STS1014

STS 9 Noiembrie...

Să mai zică cineva că în România nu mai există comunism… :))

Bine, nu e prima dată când am parte de asemenea oaspeți, dar, na, trebuie să mănânce și gura lor o pâine, că până la urma urmei s-au săturat și ei de urmărit infractori, politicieni corupți, șpăgari și tot felul de domni certați cu legea…

*Cu ce se ocupă mai extact băieții de la STS? Pe scurt, de pe pagina lor oficială, în care nu sunt în stare nici măcar să folosească diacriticile Limbii Române:

Serviciul de Telecomunicații Speciale este organul central de specialitate, cu personalitate juridică, ce organizează și coordonează activitățile în domeniul telecomunicațiilor speciale pentru autoritățile publice din România și alți utilizatori prevăzuți de lege. Instituția are structură militară și face parte din sistemul național de apărare.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

